סטנדרט שירות פרימיום

מנהל שירות ייעודי ללקוחות HQ

כלקוח Hongqi מגיע לך לקבל מענה אישי ולכן דאגנו להעמיד לשירותך איש שירות ייעודי שזמין במיוחד בשביל לכל נושא. 

אפשר להתקשר, לשלוח מייל, או וואטסאפ. כן, מישהו אחד שמכיר אותך ויוריד ממך את כל הדאגות.

 

 

פריסת מרכזי שירות ארצית לנוחותך

לרשותכם עומדים מרכזי השירות שלנו:

  מרכז השירות המרכזי – גיסין 80 פ"ת לתיאום

מרכז שירות א.עבד – העבודה 13 נוף הגליל לתיאום

מרכז שירות גרינפלד – הרב בן לולו 5  ראשל"צ לתיאום

 מרכז שירות אולימפיה – צה"ל 40 אשקלון לתיאום

 

שירות עד אלייך

לקוחות Hongqi אינם צריכים להטריח את עצמם למרכז השירות, גם במקרה של טיפול תקופתי שגרתי.

אנחנו נדאג שיאספו ממך את הרכב למרכז השירות שלנו ובחזרה ממנו ונוודא שמטפלים בך במסירות*.

* בהתאם לתנאי תקנון השינוע

רכב חלופי

אנו נעשה כל מאמץ לטפל ב- Hongqi  שלך באופן יעיל ומהיר, ונשאיר לך רכב חלופי במקום*. נשתדל שהגעגועים יהיו קצרים.

*רכב חלופי יינתן בהתאם לזמינות במלאי הקיים של החברה, החברה אינה מתחייבת לדגם הרכב החלופי ו/או קבוצת רכב.

ראש שקט ל-5 שנים

לקוחות Hongqi נהנים מ-5 שנות אחריות לרכב / 150,000 ק"מ * (לפי המוקדם יותר) ובנוסף 8 שנות אחריות לסוללה / 160,000 ק"מ ** (לפי המוקדם יותר). במהלך תקופת האחריות מנהל השירות האישי ידאג לכל הנדרש. במקרה של מכירה לפני תום תקופת האחריות, יתרת האחריות תעבור אל בעל הרכב החדש והוא יהנה מאותו סטנדרט שירות פרימיום גבוה. אנחנו מבטיחים שנדאג גם לו.

*האחריות לרכב הינה בהתאם לתנאי כתב האחריות הנמסר לבעל הרכב וכפי שמפורסם בחוברת האחריות

**האחריות לסוללה הינה בהתאם לתנאי כתב האחריות הנמסר לבעל הרכב וכפי שמפורסם בחוברת האחריות