הסיפור מאחורי לוגו הונגצ'י
במהלך ההיסטוריה לוגו הוגנצ'י עבר מספר גלגולים. כל לוגו עוצב בקפידה ועם משמעות שכן הונגצ'י פירושו דגל אדום – הצבע הבולט בתרבות הסינית שמסמל אנרגיה יוצרת חיים, הצלחה ושגשוג.
המיתוג של הונגצ'י נועד להעביר תחושה של עוצמה וסטטוס גבוה, המבדל אותו בשוק הרכב הסיני והבינלאומי. הסיבה לבחירת פלטת הצבעים: אדום, זהוב ושחור עם קו מתאר כסף יוצרים אסוציאציה של המשכיות אינסופית בדומה לשושלת סין.
במהלך השנים הציגה הונגצ'י את לוגו ה- Golden Flower המופיע על דגם האולטרא יוקרה עליו נוסע נשיא סין. הלוגו כולל עיצוב של פרח זהב, שמייצג יוקרה, איכות ואלגנטיות. הבחירה בפרח זהב מסמלת גם עושר והצלחה, ומחברת את המותג עם תכנים של פרסטיז' ואיכות גבוהה. הלוגו נועד להבדיל את הונגצ'י משאר המתחרים בשוק הרכב וליצור תחושת עליונות ותחושת יוקר.
עם כניסתם של הדגמים EH7 & EHS7, נכנס גם הלוגו החדש של הונגצ'י בגוונים שמשדרים טכנולוגיית חשמל מתקדמת וקיימות, שמייצג סטנדרט חדש למותג, של קדמה טכנולוגית ועיצוב אלגנטי מודרני.